# 3. Money Gaming Domino

Money, gaming, Money Gaming ,domino

Inleiding

Money Gaming heeft een breed assortiment aan diverse kansspelen alsmede reguliere spellen, Domino is daar één van. Domino is een erg bekend en populair klassiek spelletje dat nu bij ons online speelbaar is. Money Gaming heeft dit spelletje een fantastisch en modern uiterlijk gegeven waardoor spelen erop een werkelijk geweldige ervaring is. Of je nu een eigen tafel aanmaakt of aanschuift op een bestaande tafel, het maakt bij Money Gaming niets uit. Je kunt er zelfs voor kiezen om het tegen specifieke spelers op te nemen. Je kunt namelijk vrienden aan je vrienden-lijst toevoegen om met ze te kunnen spelen, praten of dergelijke informatie uit te wisselen.

Aanbod

Bij Money Gaming hebben wij een zeer breed assortiment aan diverse Domino-spellen. Je kunt bij ons een ruim aantal aan Cashgames en toernooien spelen. Deze zijn allemaal speelbaar met diverse mogelijkheden en geldbedragen. Er zijn verschillende speltypes aanwezig zoals; Dominoes All Fives, Dominoes Draw, Duels en de iets langer durende toernooien. Je kunt op Money Gaming ervoor kiezen om met echt geld te spelen of met spelers-punten. Hier kun je geheel gratis mee spelen.

Betaling

Het enige wat je moet doen om op Money Gaming te kunnen spelen is het gratis aanmaken van een account. Je vult heel simpel al je gegevens in en kiest daarna een betaalmethode uit die je wenst te gebruiken. Als je gratis wilt spelen, dan kun je deze stap gewoon overslaan en meteen beginnen met spelen. Wij raden je aan om hier eerst mee te beginnen. Je wilt natuurlijk niet meteen geld verliezen zonder dat je weet hoe een dergelijk Domino-spel precies werkt. Mocht je echter wel meteen met echt geld willen spelen, dan zul je jouw balans moeten crediteren.

Beveiliging

Er zijn diverse betaalmethodes waaruit je kunt kiezen. Als je er één hebt uitgekozen kun je geheel eenvoudig de instructies volgen die je gegeven worden. Het crediteren van je account is echt in één handomdraai gedaan. Mocht je er niet uitkomen of heb je een andere vraag, dan kun je altijd nog de helpdesk raadplegen. De beveiliging van de website is werkelijk subliem. Er word namelijk gebruik gemaakte van de modernste beveiligingstechnieken en algoritmes, je hoeft je dus nooit zorgen te maken dat iemand aan je account komt.

MoneyGaming